D-U-N-D-E-R Zumbas!

Mi love Zumbas!

Dagens träning var D-U-N-D-E-R!! Tror aldrig vi haft en träning som man känt sig så slut efter! Förra veckan skrev vi en "regelbok", och tro mig det var inte vara 10 budord, lägg till en nolla eller två efter. Reglerna började gälla idag, och en stor skillnad var det minsann! Gud vad jag stortrivs.

Aida körde uppvärming - ooooh hottiiie hottiie dance moves!  Sen körde Binta vidare med lite sexy wines och stretching. Jag har nu bestämt mig för att lära mig att gå ner i spagat (vanligt innom dancehall så det är bra att kunna), så jag tillbringade en hel del tid att stretcha mina leggs, och gissa vad? Jag är redan nästan nere! Två likadana träningar till och jag är all the way down biiiatch!

Sen övades det på koreografin som vi ska showa  med på fredag. Då ska vi dansa på Grand på någon fest tillställning :) Efter övandet kom det några och behövde låna danssalen så vi gick in i fritidsgården och fick dansa i chillrummet, helt chill. .

Binta och jag övade lite på vår pardans som vi ska tävla med på lördag i skutkär, får se hur det går, vi behöver nog träna lite till, men tränar vi hårt så har vi nog goda chanser i tävlingen :) Bilderna är två andra tävlingar :)



Träningen slutade helt okontrollerat flippat till lejonkungen, en parodi av mordernt typ, HAHAHAHA så sköna vi är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0