Dansvideo, varning föt känsliga tittare!

Haha fett fult, kollade runt på youtube och hittade en video som absolut inte borde ligga där! Haha asså det måste vara det mäst skämmiga jag gjort innom dans.

Dettta var på kulturnatten, då vi som går dans på Celisus var tvugna att delta i ett projekt och vi "dansade" för att folk skulle vilja börja på Celsius, men tror bara vi skrämde bort dom! Haha, jag skulle inte kalla detta dans om jag får säga min mening, och jag skäms en aning att jag deltog. Eller inte skämms, det är inte hela världen men det är ändå fett fult, det här är verkligen inte någon stil jag dansar på fritiden - och det skulle aldrig falla mig in. Men jag bjuder på ett gott skratt, och kom ihåg - det var obligatoriskt!


Kommentarer
Postat av: yasmine

hohoho det där är ju min video x) ja de va.. underligt x)

2009-03-04 @ 22:39:51
URL: http://yasminehagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0