Elins 18 års fest!

Efter lunchandet sjutsade mamma mig till Almunge, där har man inte varit på ett tag! Linn och jag åkte till Elin och hjälpte henne att fixa sig till hennes fest. Hennes hår ville inte lyda, men efter 2 liter hårspray så funkade de.. en stund.

Folket rullade in och festen började! Maten var as god, och efterrätten var ännu godare! Yummie! Jag hängde mest med Emil, Markus och Linn under kvällen, haha vi hade så kul åt ett gäng tjejer som följde efter oss hela tiden och spanade in Emil och Markus! Hahaha tööntaar! Dom var så avis på mig och Linn, och ännu roligare var ju när folk ville ta bilder på oss och vi tajtade ihop oss lite mer! Wohoo!

Klockan började dra ihop sig, och jag skulle rulla vidare mot stan och kolla på Adam Tensta på people. "Tönt-tjejerna" sprang då efter mig (och Emil som följde med mot bussen) och började smöra om hur fint och coolt mitt hår var! Haha asså jag skrattade för mig själv och tänkte hur patetiska dom var, men men ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0