En mysko busschaffis!

Skämmit! Imorse när jag väntade på bussen kom en sån där liten bil från UL och svänger in på min busshållplats. Jag trodde att han skulle säga att bussen inte kommer eller något, så jag blängde genast surt in mot chaffisen och öppnade dörren för att få det bekreftat! Men han sa bara, ska du till stationen? Sen körde han mig! Asså han är busschaffis och brukar köra våra bussar så jag vet vem det är!

Jag frågade om bussen ens skulle komma (eftersom jag trodde det var därför han stannat och plockat upp mig), och det skulle den, så jag fattade lixom inte varför han tog upp mig? Det var ju bra för min del eftersom jag kom snabbare fram till stan! Men han var lite konstig! Haha eller asså han var trevlig, men ändå konstig!

Han sa att han visste vem jag var och att han brukar köra min syskon också (alltså när han kör buss). Sen frågade han 100 frågor om mitt liv haha typ vad jag ville bli när jag blir stor, vad mina päron syslar med, om jag brukar köpa pizza i Gunsa krog och livs och 97 frågor till! Haha innan jag gick av vid stationen sa han: Det är bara finbesök som får åka med i dessa bilar! Jag ba...ööh höhö... okey?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0