Halsbandet protesterar!

Jag drabbades av oturen fredag den 13! Alla som känner mig vet att jag har ett halsband runt min hals, eller halsband och halsband, en ful grej man hade typ i tvååan, som jag har haft på mig utan att tagit av mig den en ända gång! Jag dushar, sover, dansar, chillar -allt! Jag harr aldrig tagit av mig den! Har haft den på mig sen jag var 8 år! Tro inte att jag ska ha den på mig hela livet - nej! Jag ska ta av mig den på min 18 års dag i Augusti :) Då har jag haft på mig den i exakt 10 år! Slå den du! Haha orkar inte gå in på några detaljer om halsbandet, så tyck gärna att jag är en tönt - don´t care, haha!

Anyway, jag tror att de där nedrans halsbandet inte vill sitta kvar längre, för igår - fredag den 13 så märkte jag att en av trådarna på halsbandet gått av! Herre gud tänkte jag, jag kan ju inte ta av mig det nu när jag haft på mig det i 9,5 jävla år, och det ska hålla 5 månader till! så innan den gick av helt, så knöt jag en liten knut på bandet - remember den var fortfarande runt min hals! Haha håll ut! 

Kommentarer
Postat av: Joanna

HAHAHA! HOPPAS DET GÅR SÖNDER OCH SMÄLLER UPP I FEJSET PÅ DIG! hah xD

2009-03-14 @ 21:00:18
URL: http://joannaarbil.blogg.se/
Postat av: vendela

hahahhahahaha you wish biiiaatch!

2009-03-15 @ 10:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0