Im simply the best!

Jag är för bra alltså! Har inte gjort ett naturprov sedan 9:an, and guess what? Det gick super! Jag pluggade inte så mycket eftersom jag inte kunde motstå Zumbasträningen igår.. Men jag gick efter känsla, och jag tror det ligger och väger mellan VG/MVG. Haha nej nu ska jag inte säga så, då slutar det ofta med ett IG.. Haha.. Im simply the best!

Jag passade på att ta en fika med Andrea, Petra, Elin och Maggan idag på Waynes- mycket trevligt, och utsökt! Underhållande samtalsämnen och flum.

Nu sitter jag och är barnvakt till mina grannar..klirr i kassan! Men alla ska ju fylla år hela tiden, så pengarna går ju åt! Förbaskade födelsedagsbarn! Haha! Barnen sover nu så jag chillar i min ensamhet! Jag fick en tjusig stickad tröja av deras mamma´, hyggligt! Den klädde mig utmärkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0