Mys med treon!

Igårkväll hämtade min privata taxichaffis Mathilda upp mig :) Sen åkte vi till Andrea. Vi låg i Andreas säng i typ fyra timmar och bara snackade, hahaha asså ni är för underbara! Vi diskuterade en massa saker och skrattet bara öste på, sköningar! Planerade en massa saker också, men kommer inte upp förns det blir aktuellt för källan får inte läcka ut till fel oinbjudna personer hahahahah, elaka jag! Vi får inte glöma vår tur i mörkret med party i bilen, gamla godingar!

Efter 1 på natten åkte jag och Mathilda in till stan och hämtade Robin och Gittan som också skulle åka privat taxi och då blev det ännu mera talkerier! Tack för kvällen mina fina <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0