Praktik dag 1

Godagens!

Praktiken har nu startat och jag hade tur i oturen på morgonkvisten!

- Jag hann med bussen från mig - bra
- Bussen jag skulle byta till gick inte (typ 2 ggr om dagen) - dåligt
- Fick ringa och förklara varför jag inte kommit - bussfan gick ju inte!
- Ringde pappa som skulle köra ända från oss och sen köra mig till platsen - stackars fari (och mig eftersom det var kallt)
- Personalen ringer och säger att dom hämtar mig - weeey värme påväg MEN skämmit, haha.



Annars var min första dag bra :) Jag jobbar på Thuns. Det är ett stort köpcentrum med klädersmärken från stadium, vero moda, Fred Perry, Adidas osv men mycket billigare än på "dom riktiga butikerna".

Jag fick typ märka kläder och prylar + äta lunch i resturangen bredvid - helt gratis! Kan det bli bättre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0