Praktik dag 5 - Orka!

Assssååååååå ORKA!

Orka vakna upp helt sjuk hos Cornelia.
Orka åka hela vägen med feber in till Almunge för att byta buss mot Thuns.
Orka sitta i 30 min och vänta på en buss som inte kommer?
Orka ringa upplysningen typ 4 ggn i rad och diskutera det här med bussen?
Orka att det var kallt och jag frös extra mycket eftersom jag var sjuk.
Orka att det inte gick några bussar eftersom skolan är stängd och det är dom som har ansvar för den bussen.
Orka att jag fick vänta på bussen hem, helt drogad.
Orka att jag kämpade mig hem och dog nästan på kuppen.
Orka att jag fyllde badkaret med kokhett vatten men frös ändå?
Orka att jag kollade på Janne Långben the Movie när jag badade och somnade i badkaret..Blubb blubb..
Orka att jag typ svimma när jag gick upp, och att jag la mig helt plaskblöt på golvet i hallen för att inte falla från höga höjder!
Orka att jag har haft en helvetesdag och att jag mår piss och jag hatar bussjävlar!

Jag blev ju sjuk av att få vänta i 100 år på bussen här om dagen? Den där jävla 810. . .

Idag var jag bjuden på överaskningsfest, men kunde inte gå. Även om jag hade kunnat hade jag inte pallat. Jag ska vara hemma har jag ju bestämmt! Kul att man är sjukling dååå. . . Jävla skit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0