Rutiga jackornas mission!

Mathilde och jag fick göra värsta mission idag! Vi sprang omkring och köpte massa "tillbehör" som saknades till Bintas fest + att vi köpte pessenter till henne. Vi köpte ett silverarmband till henne. Vi köpte en ful kärring till henne (på skoj), och de skulle föreställa henne om 20 år - om hon inte slutar röka! Haha.. Upp och ner för stan om och om igen! Åkte till Gränby för att hitta den där nedrans lokalen! Binta sa "hoppa av innan ishallen", men hur fan ska man veta vari ishallen ligger förns man åkt förbi den? Haha så vi åkte förbi, och bussen åkt till sluthållplatsen och vände innan vi gick av rätt! The bus goes around-round-round! Haha Mathilde skulle guiida oss dit, och hon gick åt höger istället för vänsterså vi hamnade heeelt fel! Haha!

När vi kom fram pustade ut i 2 seknder, hjälpte till lite, sen gick vi till Derjas lägenhet för att fixa oss! Vi gick och gick och gick och gick.. sen promenerade vi lite också! När vi nästan var framme stannade vi på busshållplatsen och väntade å bussen för att åka dom två sista busshållplatserna.. The bus goes around-round-round! Mathilde är dunder! haha asså jag skrattar alltid så mycket att jag vill lägga henne i en busk och stänga locket - men bara ett tag så jag hinner andas, sen kan jag ta ur henne igen!

Fixade oss tillsammans med Sofia, Derjas och Isa, sen kom Binta också. Sen drog vi till partajet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0