Skönaste lunchcompaniet

Vi slutade halv 11 idag i skolan - så jag, Cornelia, Tyra, Nessli, Sörling och Jossan drog ner på stan och käkade lunch tillsammans. Det var skit trevligt! Vi alla går i samma klass, så det var extra trevligt för vi hade ganska mycket att snacka om och alla avslöjade massa grejer som inte dom andra visste om en själv :) Vi åt thai-buffe så det tog ju ett tag att käka! Vi kom dit typ 12 och drog typ 4, haha såå mycket hade vi att prata om! Det får vi göra oftare brudar! Allas historier var så roliga så vi skrattade så himla mycket så maten nästan kom upp igen! Haha neej nu ska jag inte gå in på några detaljer..




Det blev en runda på stan också, och jag köpte en pressent till Cornelia och sen kollade vi runt och runt - Mycket trevligt! Nessli och jag hittade tjusiga klänningar som vi ska investera och bära på Cornelias fest. Vi såg till och med en uggla mitt på stan - det är itne varje dag man ser det!



Åkte till Sofia Eriksson igen och träffade samma liga som igår - MEN idag gjorde Binta och jag klart koreografin! Den blev skön och om vi tränar tillräckligt mycket tror jag att vi har goda chanser i tävlingen den 4 April.  Är helt hypad asså, det var så länge sen vi tävlade.

 

Kommentarer
Postat av: Emmis

oo var har du köpt den svarta klänningen?? hihi

2009-03-18 @ 13:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0