Sommarfeber!

Längtar till sommaren!

Brukar inte klaga så mycket när det gäller årstider - men nu får det tamigfan vara nog med detta pung-väder!

Förra-förra året åkte jag utomlands fyra gånger under ett år, härligt! Det var London, Spanien, Frankrike och Tallin. Spanien och Frankrike var med vännerna och London och Tallin med la familja. Det var kanon!

Jag åkte till Spanien med Linn och bjuder därför på en sexig skulptur och delar med mig av sommarfebern som drabbat mig! 

I sommar valkas det en resa till Frankrike, om planerna blir som planerade, men mer om det om vi bokar i tid (last minute group).



Don´t you wish your girlfriend had a penis like me?

Kommentarer
Postat av: yasmine

jag vill verkligen oxo ha sommar, härligt att åka utomlands jag var bara utomlands en gång över årsskiftet (usaa!!) förra året... :(

2009-03-27 @ 18:09:28
URL: http://yasminehagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0