Work-time!

Söndag: Jobbade idag. Det gick as-bra! Min allderles egna sal som jag har nycklarna till och allt! I love it! Hareg började dansa i min "äldsta grupp" idag, haha så söt! Det börjar arta sig Hagge! Haha hon gick av två busshållplatser för tidigt, så hon var helt lost - ända tills jag gaidade henne rätt!

Här är scenen, söt. Den andra bilden är nedre delen av salen, med läcktare där uppe.


Om du är sugen på att börja är det bara att titta förbi! Haha.

Sen åkte jag och dansade i stan, Adena (tränaren) var i Paris och tävlade finalen (efter streetstar som hon vann i kategorin House), så vi hade en vikarie. Då blev det tyvärr ingen Dancehall/hiphop som jag sätt fram emot så mycket, utan det blev Hype. Det var faktist rätt kul, man var helt blöt efter! Fick ju träffa Camille också, och det är ju aldrig fel!

På kvällen gick jag till Cornelia och åt middag. Vi hade tända ljus i hela lägenheten så det var mysigt. Dock var det inte lika mysigt att sitta och plugga matte fran halv 10 - 11 på kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0