Dagens dubbel date!

Lördagseftermiddag: Min käre mor och jag var bjuden till Andrea (även kallad Frodo) och hennes moder. Vi lunchade tillsammans och åt utsökta vofflor - Good job Angela!

Våra mammor är rätt så lika, dom båda jobbar på sjukhus, har utlänska män, riktiga blom-nördar, har två smarta krulltottar till döttrar, osv osv.. Det var mycket trevligt och gott må jag säga! Det här ska vi göra oftare! Sen fixade Andrea mitt hår också och våra mammor blev mycket fashinerade av att min kaluffs kunde bli så platt! Haha!

                                                    My angel from above







Kommentarer
Postat av: Anonym

nästa dejt är hemmas hos er i blomrabatten Frigge!!

2009-03-03 @ 12:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0