Agrition situation

Jag är arg! Zumbas skulle dansat på kampen, men nej helt plötsligt har "dom ansvariga" (inga ur gruppen) inte ens anmält oss i tid, och det var till och med dom som ville att vi skulle dansa, de var inte vi som bad om de, inget kan skötas rätt, allt ska man behöva göra fucking själv om det ska funka! Det är inte värsta grejen, men nu har vi faktist gjort en dans som var speciellt gjord för kampen, och tackat nej till andra saker för att de blev så stressigt! Fucking fuckers!

Jaja, sansa dig nu Vendela! En sak som är bra är ju att jag ändå får dansa. Jag ska dansa med alla som går dans i skolan. Men det är inte samma sak. Det är mycket roligare att få dansa med sitt eget crew och representera oss!

Vi i skolan har iallafall dansat idag och jobbat lite på koreografin, men tro mig vi har mycket kvar! Vi är faktist rätt så duktiga. Men men nu måste jag masa mig in i dushen, och sen hem till Cornelia och till sist åka på skiva på BJ.


Kommentarer
Postat av: yasmine ♥

du skojjar? vilken jävla stil... :S men vrf kan ni inte göra det nu?

2009-05-20 @ 21:11:48
URL: http://yasminehagberg.blogg.se/
Postat av: vill hålla mig anonym

Du skulle kunna bli en bättre dansare om du insåg dina brister. Som man måste göra för att utvecklas.

Fel attityd tar dig ingenstans.



DANCE TO EXPRESS NOT TO IMPRESS, kom ihåg det!

2009-05-21 @ 11:22:26
Postat av: vendela

Yasmin; Jaa det var riktgit psykande.. men thats life, man vet iallafall att man inte ska låta andra ta hand om allting, man ska ha en fot i de hela ;)



Anonym: Jaa självklart blir man en bättre dansare om man ser sina brister, men var är mina brister i detta? Att jag lät någon annan vara ansvarig för en sådan stor grej, är det en brist? Menar du överhuvud taget eller syftar du på just denna grejen? ;)

2009-05-21 @ 16:20:17
URL: http://veendelaan.blogg.se/
Postat av: Mathiilde

vendela kolla ip:n så vet du vem det äär hahahahha .. skicka till mig så kollar jag vem det är reeman

2009-05-21 @ 17:10:00
URL: http://mathiilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0