Andreas studentskiva

Woho, party like a rockstar!

Cornelia och jag satte oss på varma gubben och värmde både kropp och sinne, hahaha. Spookieland är susen, speciellt när de är for free!

Temat var färgklick, och färgade som vi var klickade vi oss fram och partajade all night long! Andrea var en sötnöt, och alla var helt glada :)

Dans, dans, vädra, dans, dans, vädra.


Kul att man träffade på gamla dansgänget Sellma, Madde, Johanna (vi hade avslutning i helgen), och Sasha. Träffade även Isabell och Sofia, awii, long time ago. Vi var för sköna alltså, och Sofia spanade en en heting! När vi skulle röra oss vid två tiden var jag tvungen att fixa nummert av den där killen till Sofia, så med min charm och smidighet fick jag de utan problem! Olala natten är ung!

Ginny, Cornelia, Sofia, Issa och jag tog oss ett avslutningsmål på kvällen på Donken i Sala backe, sen blev det race hem. Tack för en ljuvlig kväll allesammans!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0