Årets första skiva!

Jag säger bara dunder. Förra veckan skulle jag gått på tre skivor, men jag var helt otaggad och trött, så de blev pass på allihopa - meeen nu är jag back on track och bestämmde mig för att gå på Ginnys ( alltså två klasser i Celsius ) skiva.

Jag övertalade Mathilde, Binta och Sandra att följa med sen åkte jag till Cornelia och åt middag med henne och Mathilda. Sen gick vi ner till ån och smokade some ganja (höhö), och mötte Anna som slog sig ner på vår filt och förfestade lite grann. Mysigt!




Vi mötte Mathilde, Binta och Sandra och klackade oss vidare mot BJ - woooow! Galet rolig kväll, dansade med allt och alla och alla sköna människor var på plats, alla mina bästa vänner, sköna vänner och snygga vänner! Hahaha.

Det är alltid folk som kommer och berömmer mig för hur jag dansar, och jag får ofta höra att dom sätt mig på massa andra ställen osv, och ikväll kom en och annan gullig kommentar om min dans, tydligen många som vet vem jag är, fast jag inte har någon aning om vem den är. Pga dansen i guess :)
 
På tal om kommentar! Hahaha okey, jag sitter ute i sofforna och pratar med en vän till mig "anonym", haha :)

Anonym: Asså jag har alltid tyckt att du är sexig! Asså OM jag var lesbisk, då skulle de lixom skrika VENDELA.
Vendela: Hahahahaha.
Anonym: Nej men asså serriöst :)

Haha där fick vi oss ett gått skratt lille anonymis :)
Kvällen var super nice och jag hade dunder från början till slut! Det ända negativa var nog att DJ:n inte var så uppdaterad om den nya musiken som kommit, han spelade typ bara gammla låtar. Mr. Labba Labba, haha!

Ååh om alla skivor kunde vara som denna :) Somnade dunns hos Cornelia efteråt. D-U-N-D-E-R.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0