Blue hill awards 2009

Linda och jag tog några ett tåg som gick senare än alla andra som åkte till Stockholm. Kom dit träffade allihopa och stekte i solen ett tag medans det var genrep. Zumbas var inte med och tävlade i år eftersom vi har haft så mycket med massa shower hit och dit och det skulle bli så stressigt, plus att young vibes skulle tävla för andra gången i deras liv så det känndes som om man skulle lägga ner sin tid på dom när dom behövde hjälp. Lokalen i år var tyvärr jätte liten, inte allt som förra året, men det är bättre än ingenting iallafall :)

Alla som tävlade om 5000 spänn var duktiga, och Young Vibes var faktist jätte duktiga! Dom som vann, Baby Dolls var värda vinnare för dom var t-u-n-g-a! Sen var det battle också där man kunde vinna 500 kr.  Jag ställde inte upp, var inte taggad, men mina favoriter vann iallafall :)

Efter hela grejen stannade vi kvar med några killar som gjorde ring utomhus och beatboxade och sjöng och dansa, sååå sköna haha riktig New York grej.

Dessa killar ska vara med mig och Binta och dansa på UNG 08 i sommar! Dom är fyra stycken, om inte någon av dom skulle åka och tävla EM i hiphop, de är grejer det! Men det ska bli riktigt kul faktist, vi har aldrig gjort en stor show med killar! Så några veckor kommer jag spendera i Stockholm i en svettig danssal, sounds fun to me :)


Kommentarer
Postat av: Sepideh

hihi vendela förfan, adda mig och skicka videon!

[email protected]

<3

2009-05-25 @ 22:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0