Ettårsdag med min baby 8/5

Det var lixom kärlek vid första ögonkastet, svårt att förklara. Det var lixom bara du och ingen annan. Din bruna färg är ju för underbar! Det känns tryckt att veta att du alltid finns till hands. Att röra vid dig, och hålla i dig i min hand , och se på dig är nu mera en vana. And I like it! Idag är det ett år sen du kom in i mitt liv. Vad skulle jag göra utan dig? Du är alltid vid min sida, till och med när jag sover.

Min Mobil, Vendelas baby.

Under detta år har du tagit emot 22566 sms! Wow, kan ju låta som att jag inte gör något annat än att knappa på dej, but thats not truth. Shit, tänk om mobiler inte fanns? Måste vara den bästa uppfinningen. Grattis på ett års dagen baby! 

Den som skickat mäst sms till mig är Mathilda - 6105 st, inte illa.
Mathilde tog andra platsen med 3392 st.
Sen är det en jävla massa platser, men palla! Haha.
Jag har ju en del fan som ni ser, haha foppan!

Grattis på 1års dagen :)





Kommentarer
Postat av: Anonym

DG0iP94&feature=related" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=MCsDG0iP94&feature=related



http://www.youtube.com/watch?v=YXosAU9CKrs&feature=related

2009-05-10 @ 04:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0