Obamasälf

Sitter nu i denna stund hos Mathilde. Jag har vandaliserat hennes hem! Åkte hit kl 12 och gick och la mig, sen åkte vi till stan, och gick på utvecklingsamtal. Läraren berättade att lärarna brukar prata om mig i personalrummet, om hur duktig jag va på att dansa, haha orka vara lärare!

Sen var jag hos min optiker som gjorde syntest på mig, som man måste ha för att få övningsköra, och jag fick intyget på två sekuder. Mina ögon var gröna när jag gick för att möta Mathilde, Sapp och Binta igen på stan. Alla trodde jag hade linser, men nej optikern la något magiskt i mina ögon, spookie.



Dansade i våran sal och sen åkte vi bil hem till mig och Mathildes mori chilla med mina päron, sen tillbaka till Stenhagen. Ska upp tidigt, typ 11 för att åka och fixa massa grejer till Adam Tensta och company som ska sjunga på music jam imorgon, där vi Zumbas ska dansa. Kom dit biljetter finns på JC eller att köpa i dörren.

Nu ska vi kolla på film, om de går...Mathilde psykar sig bara, just nu sjunger hon in ifrån toaletten..Inte nice! Haha.

Dont wanna be all by my seeeeeelf, o-bama säääälf!

Kommentarer
Postat av: yasmine ♥

oj gröna ögon :O



lycka till ikväll!!

2009-05-16 @ 18:18:18
URL: http://yasminehagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0