Spårad grillning

Fredagskvällen käckte! I det stekande vädret begav jag mig till stan, mötte Mathilde och Simon sen åkte vi till sävja hem till Matte. Cheyenne gjorde i ordning köttet och allt, så efter ett antal psykos-skratt-mongo-flum tog vi vårat pick och pack och traskade till grillplatsen som låg precis vid en stor damm. Självklart blev det sång på vägen!

Under grillningen var det jag, Cheyenne, Matte, Simon, Kaka, Mathilde, Hagge, Mona och hennes kusin. Maten var jättegod, och vi åt och åt medans Kakan försökte supa ner oss, haha! Det var skit kul och Mathilde fick ryck och började.. tjaa.. vara Mathilde helt enkelt! Hahaha psykoooooooos! Det smittade av sig på mig med, jag delade ju filt med henne! Bombakcacks-tuttaar! Helt dunder kväll vid elden :)

När jag Hagge och Mathilde skulle gå till bussen vågade inte dom gå själva, så Matte och Simon fick följa med oss genom skogen, haha asså det var fan läskigt när dom höll på! Det var fullmåne, Hagge fulade sig (var en aning påverkad), Mathilde var livrädd, Matte och Simon skrämdes, Mathilde fick panik, Hagge klängde på mig, Mathilde skrek, Hagge skratta och sprang, Mathilde stanna upp och fick panik,  jag fick panik hahaha omg, det tog as lång tid att komma till bussen!





Dunder kväll, thanks!




Kommentarer
Postat av: mathilde

hmmm känner igen texten

2009-05-03 @ 13:54:43
Postat av: Vendela

Haha, jaa de borde du göra eftersom du kopiera hela texten från moi, och la in den på din.. LabbaLover.

2009-05-03 @ 19:00:16
URL: http://veendelaan.blogg.se/
Postat av: mathilde

hooora addemadde lover

2009-05-03 @ 20:08:18
URL: http://mathiilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0