Stadsrunda eller vad?

Wooho, exakt två veckor kvar i skolan, men imorgon är mitt sista prov - Awiii!! Hade ett prov imorse. Har hunnit med en massa saker denna eftermiddag!

- Bankat mig på banken
- Lämnat in lönepapper - ritch bitch
- Haft genrep inför dansshowen på stadsteatern i helgen
- Varit hos optikern och bokat ny tid
- Pratat sommarjobb och höstjobb med min boss

Höjdpungten var att fika med mitt pälsko-älsko på Waynes, alltid lika mysigt och underhållande att snacka gamla minnen och gossip! Jag bara älskar tjejen asså! Finns nog inte många på denna arma jord som slår våra erfarenheter och upplevelser! Mathilda Radarah Hish Hish.

Dagens ickehökdpungt var efter fikat då jag krigade mig fram i regnstormen till Cornelias port, där vi sedan pluggade företagsekonomi. Det blev ju förståss en jävla massa surr också, men det hör ju till! :)


Kommentarer
Postat av: Baby T

2009-05-29 @ 09:16:57
Postat av: T

Älsklar dej med min älsko-pälsko<3

våra minnen knäcker allt och allas

2009-05-29 @ 09:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0