Top model nästa!

Fikade på stan med Mathilde! Vi gjorde ett snabbköp på Subway, så snabbt att vi inte han uppfatta vad vi köpte! Haha uush! I Storken satt vi ett bra tag och skrattade, sen mötte vi min mor, och sen åkte vi hem till mig.Vi gjorde bästaste dasen "Mr. LovaLova / Mr. LabbaLabba", Hahaha deck! 

Jag anmälde Mathilde till modell också genom ett företag i Stockholm! Jag hoppas och tror att hon kommer med! Hon är ju så kattig, haha - få inte luft nu M. Men serriöst, hon platsar där till 100 %. Eller 99.. hon är ju lite speciell.. psykos! Haha. Jag valde ut några tjusiga bilder, skrev lite om henne och så. Jag skrev dit mitt nummer och skickade mailet från min hotmail. Om jag hade skreivit hennes nummer och dom hade ringt, så vet både hon och jag att hon inte skulle våga svara! Haha! Men när hon kommer med ska jag minsann slpa henne till studion - mot alla odds!


Vilket konstigt väder det har varit idag! Regn, sol, regn, sol, både regn och sol samtidigt! Sverige, Sverige! 

Kommentarer
Postat av: hanna

sverige, sverige, suger, suger!

2009-05-05 @ 23:25:03
URL: http://hvo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0