Uppsala music jam 2009

Mathide och jag gick ner, kriga hela dagen tsm med sköning gänget! Vi fixade Adam Tensta och Zumbas "VIP-rum". Soffor hit och dit, lampor till höger, bord till vänster, men det var kul :) Genrep och sen började människorna rulla in! Vi åt middag med Adam och hans gäng, och även Sean Banan, som tidigare medverkat i floorfiller. Dans och musik under middagen, haha. 

Dansuppträdandet (det första), men ny koreografi och allt gick as bra, gjorde bara en liten tabbe, men många sa att det var ett av de bästa uppträdanden vi gjort. Sen sjöng Adam, sen vare våran tur igen! Publiken var galna, det blev bråk mitt under vårat nummer, så vakter och Cheyenne fick dyka in i havet och dra ut bråkstakarna i håret! Haha dom var som djur, som om dom aldrig sätt dansare förut, haha. 

Jag har haft jättekul faktist, lite trött på slutet bara (är sjuk) så pallade inte flippa på dansgolvet när allt var över. Tack till alla som var där och jobbade, och dom som var där och festade sig. 

Fick ett roligt samtal av min kusin Enzio nyss, haha han är rolig han, tre år senare - är du inte i stockholm? Fick en inbjudan av han, gratisbiljetter om två veckor, han ska ha en spelning då. Just nu vet jag inte så mycket men han skulle ringa mig imorgon och berätta mer, nu ska jag och min sjuka kropp ta igen alla timmars sömn den förlorat denna vecka..

Imorgon har jag dansshow på musikens hus, wish me good luck!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0