Laserdans, Morotsdans och annan dans!

Showen på stadsteatern gick bra, jag diggar Amina som galen prelle! Wow.

Åkte till nyby till Sandra och Joanna! Där fixade vi oss och Joanna öppnade hennes paket som vi köpt till henne :) Det öppnades en, två, tre färgglada flaskor sen hoppade vi på cyklarna och körde! Jag sjutsade Joanna på en läskigt hög cykel där man kan slå i pungen om man har otur, men det gick prima! Dock trodde inte Joanna att jag skulle kunna färda henne genom Blatteborg, Blandstad och Våldtäcksgatan  med livet i behåll, vilket jag gjorde - ingen rattfylla här inte!

Vi kom fram och Joanna gjorde sin debut på people! Hahaha vilka professionella dansare det var där alltså! Han med laserlampan var ju bäst! Eller han som stog och trampade lera samtidigt som han fick en elstöt och satt fast, hahaha! Morotsdansen var ju klart bäst om man ville imponera på tjejer! Jag blev kvällens "Oprah", och dansade loss med "Dr. Phill".


Efter  några trevliga timmar på people drog vi ner och träffade Cornelia, Johanna, Tyra, Vidar och David vid bryggan ett tag, innan vi gick till Red Room för att avsluta kvällen. Med Joannas magiska jordgubbsdricka och action fick kvällen ett trevligt slut och vi åkte hem och sov. Bumms.

Grattis igen partypingla, detta ska göras om // Flottstrumpan! :)

Kommentarer
Postat av: ISABELL

Åh va kul att ni kan gå ut och roa er tillsammans nu :D så som jag och Paula gjorde back in the days! (:

2009-05-31 @ 23:05:58
URL: http://isabellarbil.blogg.se/
Postat av: joanna

HAHAHAHAHAHHAHAH, JAG DÖÖÖÖR! BÄSTA FÖRKLARINGEN PÅ ALLT, FRAMFÖR ALLT DANSEN!! HAHA, OMG.... detta inlägg ska jag fan spara! <33

2009-06-01 @ 17:15:47
URL: http://joannaarbil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0