Botten upp julmust!

Godkväll! Har just kommit hem från en mysig fika och stanrunda med min gamla vän Joanna! Vi har snackat, snackat och snackat! Gamla minnen, haha! Vi ser fram emot nästa helg då vi ska på Backstreetboys konserten med våra systrar. Längtar! Vi avslutade dejten med att köpa julmust och skåla! Haha, äkta vi :)


Jag är så sliten, ni anar inte. Mathilde bjöd med mig på en konsert ikväll - Darin hahaha! Mina batteri dog tyvärr så var tvungen att åka hem och ladda den, och nu är jag så trött och ligger och degar i soffan med min syster. Hade varit roligt att gå annars..

Det är inte ofta jag har tid att ligga och slappa om kvällarna, men jag är verkligen verkligen S.L.I.T.E.N.

Vi skulle igentligen haft show idag och imorgon i två olika städer, men det är framskjutet. Hade sätt fram emot det men jag har insätt att det kanske var lika bra, nu kan jag "vila ut" en kväll iallafall. Min klädsel i skolan de senaste månaderna har typ bestått av mjukisar, mjukiströja, sneakers och en stor ruffsig bulle på huvudet. Jul lovet är efterlängtat, har ju hamnat efter i skolan nu också.. Aja peace!

 


Kommentarer
Postat av: dancehall lover

varför tycker inte blackout och bowdown om varandra? båda grupperna är duktiga även om ni tävlar mot varandra så borde ni inte bråka!



M.V.H // ett Dancehall fan som tycker ni ska hålla ihop!

2009-11-27 @ 16:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0