My mamma is still a rockstar!

Min mamma ska på Pinks konsert idag, tro det eller ej.

Jag har försökt förklara för henne att det endast är för fjortisar och ungdommar, men hon ska gå!

Jag: Men ofta du ska gå på Pink konserten?!
Mamma: Jaa, vadårå?
Jag: Ööhm, du är för gammal, det kommer bara vara fjortisar som hoppar och skriker där framme!
Mamma: Hahaha...
Jag: Vem ska du gå med ens?
Mamma: Min kompis Karin.
Jag: Ni ska väll inte ha ståplatser?
Mamma: Nej, Karin har lite ont i ryggen, så vi beställde sittplatser.
Jag: "Pustar ut", haha vilken tur, jag kan tänka mig er två gamlingar stå längst fram och skrika, hoppa och vråla!
Mamma: Haha, So what? Im still a rockstar!

Hahaha asså mamma :D Ha de bäst, rocka på! Kan se dig framför mig när du sitter där i prubliken och diggar, trampar takten och sjunger med med ett stort smile :) Haha, mamma är bäst!

               

Kommentarer
Postat av: Naomi

Haha det låter precis som min mamma. Alldeles föör bäst ! x"D

2009-11-11 @ 19:51:58
URL: http://naomiandnatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0