Back in Sweden!

Back in Sweden, vi hade en jävla rolig båtresa! Träffade på ett gäng sköna brottare i sina bästa år haha, så vi blev förföljda och fick massa roliga samtal till våran hytt (det finns ju inbyggda snabbtelefoner i hyttarna). Haha gud så kul vi hade, och det blev en massa spring fram och tillbaka upp och ner bland alla våningar och trappor i båten! Mathilde och jag fick ett hemligt besök, hahahahahahaha omg!!

Känns både skönt att vara tillbaka, men ändå inte. Skönt att vara hemma där man har allt man behöver och höra svenska, men dansarna och folket där borta var så jävla underbara, saknar dom redan fan! Dom kommer förhoppningsvis efter jul och hälsar på, längtar! Men vi kommer nog träffas snart ändå eftersom Finland vill ha oss dit igen på massa gigg och stuff, så vi kommer komma tillbaka inom kort :)

Detta var Blackouts första resa helt själva "utomlands" (Finland, höhö men ändå!), och vi kom hem med dom bästa platserna och med nya kontakter och allt, så stolt över vad vi lyckas med och hur allt  rullar på för oss alla!

Korten som jag lovat att lägga upp kommer komma dont worry :) Det är inte jag som har bilderna, så måste vänta in dom + att jag har en massa annat att göra, SM i hiphop/street snart tex, och innan dess är det ju två prov i skolan, och flera dansjobb! Herre jesus!

Bjuder på en bild, rästen kommer upp när jag fått alla! :) Kyss & Smek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0