Chat med ett fan, haha!

Det är många som kommenterat och mailat mig om att jag är en bra förebild och har fått många av er att våga följa sina drömmar och ställa sig på scenen and "do ya thang". Tro mig det värmer, tack så mycket för alla fina ord! Det får mig att vilja sattsa hårdare, ni är bäst!

Var inne på ansiktsboken (facebook), då en lite chattruta ploppade upp! Här är en liten snutt av konversationen, tog bort lite saker som är mellan mig "V" och "S", man blir så glad när man får feedback av alla underbara människor!!

S: GRATTTTTTISSS:D:D:D:D black out is the shit <3  ni e helt gryma asso


V: taack så himla mkt :D är så kul att höra att de uppskatts ;)


S: ya u guys are incredible <3  du kommer lätt att vinna i Italien oxå

V: taack så mkt verkligen :) nej de tror ja inte, dom har så mkt annat som vi int har i sverige. men tar de mer som en erfarenhet. men ska självklart ge gärnet haha

S: heheh u better do that girl......you are like a tiger at the dance floor, you are gonna show the duuuuust :P men jag brukar kolla er på youtube...o jag läser era bloog så jag håller mig updaterad :P

V: hahaha okey kul att höra att man har ett troget fan :P Hahaha driver :D

S: heheh :) ...oh yes iam a big fan <3  jag känner mig cool just nu....för at jag prata med vendela från BLACK OUT liksom :P

V: HAHAHAHAHAHAA skööön haha nej men sluta :D

S: hahah im just keeping it real.....såg er dansa i raggae festivalen :)  jag o mina girls har funderat på att starta en dance grup oxå hoppas att det kommer o går bra :) ....you guys inspired us to start dancing :P :D


V: funderat? JUST DO IT :D  de e ett av de bästa ja har gjort, även om man har krigat lite ibland, men de e vääärt

S: thanks<3j ...the world better watch out coz herer we come :P

V: waaaaay thats my giiirl yoo goo, show the world how to dance !!! :D

S: hahahh :) ...i think the world knows that since det finns black out :P <3  thanks sooooo much for making my day...har det bässssst and keep it blazin hot just like you do

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0