En oförglömlig resa

Igår var vi i eskillstuna, efterlängtad resa. Binta, Mathilde och Malika satt med i bilen som pumpade musik på högsta nivå! 

Framme i eskillstuna möttes vi inte av Pierre som har hand om tävlingarna, utan utav Mehedi som ställde upp med att jobba med oss eftersom Pierre var sjuk. Fett snällt av han, annars hade vi åkt dit i onödan!

Vi satte ihop en tävlings-hiphop dans, men den är fortfarande under bygge! Den vart bra, vi måste bara öva öva öva tills SM i hiphop är. Dock har vi väldigt lite tid, men hoppas på att vi fixar det. 

Vi dumpade Mehedi, sen rullade vi tillbaka hemåt! 

Mycket sång och fniss påväg hem, sen blev det en drive in! Binta missa tåget från Uppsala, så vi körde henne till Stockholm. I märsta såg vi att bensinen nästan var slut så vi svängde in, helt panik och skrikande! Vi fick beskrivning om närmaste bensinmack, sen rullade vi ner för en backe, det stod 0 km på mätaren, omg. Vi hann exakt fram till bensinstationen, i sista sekund!

Till stockholm, dumpa damen, tillbaka till U-twon! Mätaren hade stått stilla sen vi tankade, så vi visste aldrig hur mycket bensin det fanns i, tror ni inte att vi soppa-torsk mitt ute i ingenstans?

Vi visste inte om vi skulle skratta eller gråta, vilken jävla osis! Det åkte inga bilar förbi heller, klockan var ju lixom 2 mitt i natten! Tillslut stannade en väktare, som vi åkte med, fyllde en dunke bensin, matade bilen, åkte vidare.

Jag säger, det ända som fattas är att träffa på en polis nu.. Självklart kommer en fet polisbil och möter mig. Jag tvärnitar eftersom jag körde rätt fort, ville bara hem. Polisarna råglodde, tänkte vända, men det fanns ingen stans att vända, så jag åkte lagligt vidare dumpade malika och mathilde och sedan åkte jag hem till min säng, så uppskattad!

Hahahahahahahaha nu kan jag garrva åt de, med tankte på allt annat konstigt som hände den kvällen/natten, men då ville jag bara slå sönder allt och alla :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0