Fredag den 13

Stockholm blev det as I told ya, träffa Binta och planerade vårt företags framtid, haha! Hade tidigare på dagen varit i John Bower (gymnasie) och berättat om företaget för blivande företagare som fick komma på ideer på hur man kan marknadsföra sig på bästa sätt.

Anyway, var där med Binta hela kvällen! Haha fett fula, vi satt och budade på tradera efter en utomlandbiljett och helt överlyckliga satt vi och räknade ner timmarna, tre, två, ett - den vart våran! Haha vi blev as glada och tyckte vi gjort ett as bra köp... tills vi såg att båten gick till helt fel ställe - hahahaha!!

Ännu mer mot kvällen drog jag till Jessica för att hälsa på henne, dock var det en missionväg eftersom jag alltid missade bussen/tunnelbanan så det tog mig typ 3 timmar att komma fram istället för 40 min! Haha fredag den 13 maddafakka!

Hemma hos Jessica vart det bara mys tills vi somnade, eftersom jag kom så sent, men det var skönt, vi hade en del att catcha up lixom :)

Kommentarer
Postat av: Cristoffer Gullberg

Va du där? :O

2009-11-15 @ 22:27:22
Postat av: Anonym

Haha jaa vadådå?

2009-11-15 @ 22:33:08
URL: http://veendelaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0