Fritidsgård ala Vendela

På onsdagskvällen hade vi inte tid att åka på Million Styles releasfest, Binta jobba både onsdag och torsdag och ja hade prov tidigt dagen därpå, hade varit kul att se Lil B on tv haha :) Kommer ihåg när vi var på en releasfest när vi sändes på storbildstv och alla skrek och jublade, man blev lixom helt chockad när man kom upp där mitt i musikvideon för flera hundra människor! Sjukt kul!

Anyway, Mathilda och Andrea kom till mig, ååh va jag har saknat dom!! Jag fixade Mathildas hår, både med extentions och färgning. Binta och Essma kom också förbi och det blev dans, mat, skratt och fnatt!

Skön onsdagskväll med lite action, haha psykos. Vissa människor är fööör nasty alltså, tror dom är top model eller något, men det var underhållande att se på ansiktsboken you know ;)



Wiiiie, Mathilda och jag i sommras på Gotland - bästaste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0