Fucking hoooooe!!

Jag hatar busschauförer!!!!!!!!!

Jag har haft världens sämsta morgon! Förutom att jag redan är ovanligt stressad och överdrivet trött så kunde jag inte ta någon av bilarna i morse, båda var upptagna så jag var tvungen att ta bussen, och jag hatar verkligen att åka buss, stå i regn och vänta och sen tar det hundra år innan man kommer fram till stan för att byta buss åt andra hållet!

När bussfan kom in i stan var den sen, och jag hann inte med anslutningsbussen till skolan och mitt busskort gilldes inte på dom gröna bussarna! Aldig att jag tänkte gå till skolan, så jag gick mot dom gröna bussarna och tänkte betala, men hade inga pengar löst så tänkte skicka ett buss-sms!

En surig kärring jävel öppna dörren och jag var hur trevlig som hällst och visade upp mitt busskort! Men jag fick inte åka med för det var några minuter kvar tills mitt busskort började gälla! Hon ar så surig, men ja sa helt trevligt: Okey, jag kan skicka ett sms (det tar lixom 2 sekunder). Neeeeeej sa hon, jag skulle vänta på nästa buss för hon var sen! Asså hora, jag kunde ju lixom sitta längst fram och skicka smset och visa de som man alltid får göra för alla andra sju miljoner sura busschaffisar!!!!

Jag klev av bussen och kokade, väntade på nästa som kom om 15 min. Skickade mitt sms och fick min biljett. Nästa chaffis var iallafall trevlig, hon var lite yngra och kallade mig till och med honey! Även om hon sa att jag måste skicka vuxenbiljett, men hon kallade mig honey och lät mig åka på min ungdomsiljett till skolan!

Tror ni inte jag missade en asviktig genomgång?! Missade ju fan nästan hela lektionen! Buss-madda-fakking-hoe-kärring-trött-på-sitt-jobb!!!!!!!!!!! Du borde pluggat bättre, inte fucka upp för folk med FRAMTID!

Kommentarer
Postat av: Mathilde

HAHAHAHAHAH AJ AAAAAAAAAJ AJJ JAG FÅR ONT I MAGEN HAHAHAHAHAHAAHHAAHHAHAAHHAAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHA

DET ÄR INTE FÖRSTA GÅNGEN DET HÄNDER DIG JU , JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖR

2009-11-19 @ 16:30:45
URL: http://mathiilde.blogg.se/
Postat av: Henrik

Det finns cyklar! Då händer inte sånt där.. :)

2009-11-21 @ 12:21:13
Postat av: Tonårsmorsa / Fatou

Ja, det är trist att någon som arbetar med ett serviceyrke kan förstöra ens dag, med att vara grinig och inte tillmötesgående. Däremot så tvivlar jag på att hon var hora för det! ;-)



Men däremot så vill jag GRATULERA till VINSTEN!! Du är toppen! ♥♥♥

2009-11-22 @ 10:13:12
URL: http://tonarsmorsa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0