Komiskt

Back in school, still cool haha driver. Kul att man fick sämst på matteprovet som man pluggade dag och natt till, och as bra på svenskaprovet som var baserat på en bok jag inte ens öppnat! Haha I dont get it! Idag är det exakt 7 veckor kvar tills jullovet, orkar inte ens fundera på hur många prov jag måste skriva innan dess - Blää!!

Men innan dess har jag ju en del saker att se fram emot, min syster is coming home soon!! Börjar vekligen sakna henne, räknar ner dagarna nu! Haha vi har hållit kontakten under året, men inte som vanliga människor kanske gör! Här är några exempel på hur våra konversationer kan se ut, det är nog bara vi som fattar (Isaball och Joanna kanske klurar ut en och annan, men det är tveksamt). Systrarna Idun´s sätt att kominucera:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0