Krulltott is back!

Shat, mina dygn är knas, krigar mig upp tills skolan på morgonen, somnar när jag kommer hem, vaknar igen pluggar deckar.. Varje fucking dag! Vad vill skolan med mitt liv hahaha?

Iallfall, vad ska jag göra med mitt hår? Har just dumpat mitt extantion, avslutat kapitel där finaly! Så nu är mitt hår kort och lockigt igen, natrual. Jag har så mycket röda piggment, det har inte synts så mycket förut, men nu ser man det jätte mycket! Jag vill typ färga håret.. frågan är bara hur.

Jag vill också göra flätor (afrikanska om ni förstår), så länge sen jag hade de nu, och det är så jädrans snyggt! Det ända som gör att jag tvekar är att jag inte pallar (har tid) att sitta i alla dessa timmar och fläta.. Hmm what to do, vilket dilema huuh?

Något förslag what to do with my hair?


Kommentarer
Postat av: michelle

tycker du ska göra så här...klippa kort på ena sidan och holda det långt på andra....typ en rihanna look.tror du komma se skit snygg ut...farga lite beyonce ljust eller svart....go 4 it!!

2009-12-01 @ 09:34:44
Postat av: Joanna

fläta! :D Det var jätte längesen nu! ;)

2009-12-01 @ 09:41:58
URL: http://joannaarbil.blogg.se/
Postat av: bless

de skulle vara tungt med lite ljusare hårfärg och ha din krullar =) de snyggt !!

2009-12-02 @ 10:46:51
Postat av: bless

när fyller du år föresten?

e du vinter el sommar barn hehe

2009-12-02 @ 10:47:36
Postat av: vendela

Tack för alla fina tips, ska fundera nu :)



Jag är sommarbarn haha 6 augusti is my day! :)

2009-12-02 @ 12:16:44
URL: http://veendelaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0