Swedens official dancehallqueen!

Nu satte tävlingen igång, om att bli Swedens official dancehallqueen! Jag var förste man ut!! Prubliken flippade och gav mig energi, dom var helt galna, hahaha!!

Rond efter rond, en efter en åkte ut, vi alla krigade och var helt trötta men vi gav inte upp! För att sammanfatta allt, Binta jag och Mathilde var the last one standing!! Omg, vi tre kvar till det sista lixom? Grymt ju!

När det var dags att kröna vinnren stod vi alla tillsammans och stöttade varann, och andades!

Ett stort grattis till min älskade Binta som kom på tredje plats (som vann Swedens natrual dancehallqueen 2008, då jag kom på andra plats). Ett stort grattis till Mathilde som tävlade sin första tävling och kom på andra plats, jag är sjukt stolt att du samlade modet och visa folket vad du går för! <3 och ett stort grattis till mig som vann hela skiten och blev SWEDENS OFFICIAL DANCEHALLQUEEN!!!!!!!!! Wooooohooooo braaaap braaaap!!!

Jag kommer nu få tävla mot de bästa i europa, shajt! Direkt efteråt var det dags för interljuver av någon tv, bilder, kramar, pussar & hela köret!! Jag är så stolt över alla oss tre, ni förstår inte. Och självklart kommer mina bästaste Binta & Mathilde följa med till Italien och njuta av showen och tävligen, och stötta mig hela vägen :)

Blackout is the shit!

Det var en massa underbara människor där, och dom var så sköna! Några tunga dansare kommer komma och hälsa på oss, och vi kommer bli bokade i Finland längre fram :) Allt går så bra för oss! Saknar redan alla på clubben, längtar tills ni kommer och hälsar på i Sverige!

Vi pallade inte med efterfesten, vi var så döda klockan 4 när klubben stängde, så vi tackade tog våra priser (massa streetwear kläder, parfymer, skor och allt). Biljetten, hotellet och allt till italien kommer senare, och jag ska även få hemskickat min fina feta pokal med namn och titelnamn och hela skiten ;)

Bless to ya´ll // Swedens official dancehallqueen ;)

Bilder kommer när vi är hemma i sverige igen ;)

Kommentarer
Postat av: Derya

Bra kämpat, Grattis till vinsten! Hittade hit via FB :)) // Derya

2009-11-22 @ 14:57:33
URL: http://deery.blogg.se/
Postat av: Jainaba

Grattis, grattis & grattis till er tjejer, ni är så FUVKING grymma, och verkligen grymt att JUST ni tre blev dom tre bästa! Ni är helt sjukt duktiga, jag älskar er & är sjukt stolt över er alla! =D <3

2009-11-22 @ 15:51:53
Postat av: Baby T

GRAAAAAAAAAAAAAAATTTTIIIIIIIIIIIIIIIISSS

DU ÄR BÄÄÄÄST BÄÄÄÄST BÄÄÄÄST FUKKING BEST :D:D

DUBBLE B hälsar ett stoooooooooooooooort grattis också!!!!!!!!!!!!!!!!!!<3<3<3<33<3<3<3

2009-11-22 @ 19:03:07
Postat av: emilia

STORT GRATTIS! fan vad nice :)

2009-11-22 @ 19:46:56
URL: http://enkeltnamn.blogg.se/
Postat av: Melina Garcia

ASSO OOOOOMG GRATTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS VENDII :D

2009-11-22 @ 23:37:06
Postat av: Lisa

GRATTIS!!! Trevligt att du vann denna gång. Blir det första gången du åker utanför skandinavien & tävlar? :D

2009-11-23 @ 13:27:06
Postat av: Joanna

GRATTIS GRATTIS GRATTIS GUMMAN, du är bäst och det visade sig ju nu! puss & kram din Joannais (hör av mig i veckan om en fika!)

2009-11-23 @ 14:11:25
URL: http://joannaarbil.blogg.se/
Postat av: moa

åhh! GRATTIS VENDELA!!! :D till er alla tre, ni är bäst!

2009-11-23 @ 15:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0