Konstverk av moi!

Japp, som ni ser har jag gjort en ny header, äntligen!! Den duger, men det tog ett bra tag att lista ut hur den skulle fastna på plats! Men oowallah magnifiqe! Dock har jag inte fixat färgen än, men det får bli en annan dag!



För övrigt var jag ledig från jobbet idag, det är ju höstlov! Det var faktist tur att jag var ledig, jag hade aldrig orkat mig igenom dagen med hälsan i behåll - 6 timmars undervisning lixom, jag behöver sova!! Men nej, ingen rast och ingen ro - jag var barnvakt istället - cash money in the bank.

Imorgon börjar skolan igen, fucking shit! Bort med festkläderna, fram med glasögonen och miniräknaren!

Save me.


Kommentarer
Postat av: lisa

Den vita mössan du har på headern, kmr den från Gina?

2009-11-02 @ 00:21:59
Postat av: Anonym

Nej, kommer inte ihåg va affären hette men de fanns typ 5 exemplar, och den är inte från i år ;)

2009-11-02 @ 00:46:14
URL: http://veendelaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0