Why did i get married?

Vaknade typ halv 3 på lördagskvisten! Sen satt jag och kollade på film med Jessicas lillasyster Jenny eftersom Jessica åkt för att jobba :) Jag diggar hennes syrra! Hon påminner mig om migsjälv.


Filmen hette "Why did i get married", sjukt bra film! Se den! Jag diggar den, det handlar om fyra par som åker till en stuga för att komma bort från vardagslivet och ha tid för varandra, men en efter en helmlighet om deras förhållanden avslöjas och allt blir knas! Sevärd! Med glass och hela köret skrattade och grät vi oss igenom filmen. Amen.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Naawwww vad söt du e! Vad sa jag till dig när vi träffades första gången ? :D "Du påminner mig om min lillasyster".. Vad söta ni ee! love <3

2009-11-17 @ 21:51:07
URL: http://jessicajasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0