Americas funnies homevideos!

Hahaha shit vad jag älskar americas funniest home videos!

Jag är en sån person som inte brukar skratta åt skämt på tv (om dom inte är extremt roliga), och speciellt inte när jag är ensam! Men Afv är så underbart roligt, jag kan typ komma på mig själv när jag sitter och asgarvar högt (nästan kväver mig själv) för mig själv, och försöka få tyst på mig! Jag kan ju inte sitta helt ensam och skratta som ett fån!

Cornelia, jag och Tyra har (efter ett antal timmar i rättskunskapsboken) suttit och kollat på kipp efter klipp och bokstavligen legat på golvet och försökt andas i panik och kramper! Det är så himla kul att kolla på när folk gör skämmiga saker eller gör illa sig, och det blir ju inte direkt bättre av att man inte hinner andas emellan alla klipp, utan varje klipp kommer tätt, men olycka på olycka, hahahahaha!!


Nu ska vi kolla film innan vi ska slagga, ny dag imorgon - nya prov på ingång!

Här är ett slumpmässigt klipp, ni alla vet ju vad det är! :D



Kommentarer
Postat av: ~Vendela~

Heej! Jag tycker det börjar vara ganska många som har "vårt" fina namn.Vi är tex, 2 stycken här i lilla Luleå med samma för & efternamn!!jaja,inget man göra...Dancehall, vad är det? själv dansar jag jazz,typ...



Tjingeling,nu ska jag å' sova!

KramiZ

2009-10-14 @ 21:57:08
URL: http://cherryize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0