Backstreetboys på G

Haha, ni har väll inte glömt gamla godingarna från back in the days? Backstreetboys kommer ju till Sverige den 4 december och gissa vem som ska dit? Yes, det ska jag!

Det är inte helt hundra, alltså jag har inte bokat eller så men jag hoppas verkligen att det blir av! Backstreetboys var ju faktist mina idoler när jag var liten och jag önskade att Nick var min storebror, haha! Jag och min dåvarande bästa kompis gjorde alltid shower i vardagsrummet till deras låtar!

Jag hoppas på att kunna gå dit med min syster (hon är ju här en snabbis innan hon åker tillbaka till Australien), Isabell och Joanna, det skulle ju vara det ulltimata - jag menar vem vill inte se Backstreetboys konserten?

Jaja, mer om det när det blir mer aktuellt, men jag råder er alla att boka en biljett, vem vill missa 90-talets favoriter? Alla har en bit backstreet i sig :) Haha, bless!


Kommentarer
Postat av: Aga Loughran :)

sv; Jo, håller med om det :)

2009-10-18 @ 16:58:29
URL: http://loughran.blogg.se/
Postat av: Isabell

JAg och joanna är fett med på :D:D:D vi bokar snarast!

2009-10-20 @ 20:06:00
URL: http://isabellarbil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0