Take me away!!

Jag är mår verkligen inte bra! Jag somnar var som hällst, när som hällst! Skolan är föör mycket alltså, hur fan ska jag palla?? Jag sover, pluggar, deckar i boken, osv. Ond cirkel kan man ju lungt säga. Kul att man läser för många ämnen så att alla inte ens kommer räknas med i slutändan, helt världelöst! Vad tänkte jag när jag ville vi diplomerade gymnasieelev, börjar tvivla på om det är värt mödan!

Imorgon blir det iallfall en Stockholm! Yes, äntligen lite "unna mig något skoj" (träning), och komma bort från rader och formler ett tag (en kväll). 

För övrigt kommer min helg bestå av fortsatt pluggandel.. Har ju tre prov nästa vecka! Fucking shit!


Jag vet vad skoltrött/utbränd är, här är mitt bevis!


Kommentarer
Postat av: .:.

http://classe-kinzakenza.blogspot.com/2009/10/classe-dissar.html

2009-10-16 @ 10:37:50
Postat av: Anonym

Hoppas det blir bättre då. Det är bara och göra sitt bästa. Jag vet hur det känns. Senast var det för ett år sen, i ettan. Nian hittils värst. haha!

Var ett helvete, men nu skrattar jag bara åt det :)

2009-10-16 @ 12:53:51
Postat av: Anonym

http://classe-kinzakenza.blogspot.com/

2009-10-16 @ 15:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0