Bloody sunday

Hemma från jobbet dårå. Har undervisat som jag alltid gör på söndagar. Allt från 5 åringar till 18 åringar. Idag fick dom yngsta grupperna prova på att dansa showdance (dom brukar dansa hiphop/street). Låtvalet blev efter filmen Grease, och dom tyckte att det var skojjigt, det tyckte jag med. Dom andra grupperna körde på som vanligt...

En jobbig vecka har jag framför mig..igen. Denna vecka är det dock bara två prov (samhälle och rättskunskap), men måste även denna vecka plugga till proven som kommer veckan därpå (som kommer vara en mördar fucking vecka). Då är det Svenska, Redovisning och beskattning (ooh lord) och matte (ooh noo, drop dead). Jag är chanslös haha.

Nu blir det lite tv mys med dom som är hemma i huset! Adjöken!


Kommentarer
Postat av: Vendela

Heej!

Satt å' kollade runt om det fanns fler Vendela ute i bloggvärlden...så fann jag bla. dig! Så då var jag ju bara tvungen att skriva ett litet "message".

Va' kul så du undervisar i dans?Nån speciell dansstil? Älskar själv å' dansa,men gör det tyvärr bara en gång i veckan...Annars håller jag på med skidåkning,löpning å' barmarksträning just

nu då.Vi har ju inte fått nå snö än,suck!

Ha de' gott!

KramiZz//Wendi

2009-10-13 @ 09:20:53
URL: http://cherryize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0