New York baby!

Tror min hjärna är överhettad, det blev en kortslutning och jag somnade bumms när jag kom hem! Utbränd! Vaknade nyss (halv 10) och det ser ju inte så bra ut, vänd på dygnet, bra där Vendela!

Längtar jätte mycket till USA!! Dessa tankar kommer flera gånger om dagen och har gjort det under flera år nu. Men idag blev jag extra sugen! Innan har man alltid sakt "jag ska dra till USA och aldrig komma tillbaka direkt efter studenten, lätt som en plätt". Men riktigt så enkelt är det ju inte.

Har börjat tänkta realistiskt, hur allt ska gå till och planerat lite smått och satt upp lite mål. Jag ser verkligen fram emot resan, även om det är ett tag kvar. Har ju boende och allt, men vill ju studera dans där till en början så får börja kolla upp olika dansskolor (universitet).

Jag har varit och köpt mig en tavla idag (se bild), blev så sugen på att inhandla något nytt till min lya! Självklart blev det en tavla på New Yorks bro, den hänger över mina fötter när jag ligger i sängen, så att jag kan titta på den och drömma om den när jag sover. Det är det första och det sista jag ser innan jag somnar/vaknar. New York baby!


Kommentarer
Postat av: Joanna

Sv: haha, men pluttan dÅ! :D självklart ska vi kolla på massor av läskiga filmer och skrika varandra döva! :D hahaha!

2009-10-15 @ 12:45:36
URL: http://joannaarbil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0