Bloody astma

Jag är sliten, kul att man har prov måndag och tisdag till att börja med! Bra start på veckan! En ännu roligare start är att jag inte får ha min ljuvliga måndags-sov-morgon imorgon, utan ska till min astma-doktor.. Jippie.. Jag får aldrig beröm, som min bror! Doktorn klagar alltd på att jag inte tar mina mediciner som jag ska *oops* medans min brors astma förbättras för varje gång vi är där (vilket är bra). Det är skämmigt att gå dit + att jag redan vet vad som kommer hända.

Jag kommer få skäll, boka ny tid för att visa att jag har bättrat mig, boka av tiden när det närmar sig pga sjukdom eller brist på medicintagande och sedan kommer jag ett år senare och allt upprepas igen , typ en ond cirkel haha!

Jobbat idag, undervisat 6 timmar. Sasha följde med mig och hon kommer fortsätta göra det, vilket hon får cash money in the bank för ;) Kul kul! Påtal om dans hittade jag ett kort litet klipp från en gammal träning (från i sommras). Kände att inlägget var hur tråkigt som hällst så pimpar upp det en aning!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Shit vad jag älskar när ni dansar, ni har verkligen feeling :) Katteeeer!!

2009-10-20 @ 10:35:01
Postat av: Benny

sköööna :D

2009-10-20 @ 10:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0