Dansfeber!

Nu är jag sjuk igen! Pyttsan! Vaknade upp halvt döende hos Tyra!  Det är den där jävla sprutan som jag tog hos dokorn mot influensor. En av biverkningarna var att man kunde få feber och bli sjuk! Nu kommer det, tack doktorn!

Igår var vi och kollade in Nationen där vi ska dansa på i december. Det är en välgörenhetsgala så det kommer några hundra iallfall. Patricia som deltog i idol för ett tag sen var också med, hon ska sjunga. Vi fick kolla in scenen och sen visade oss dom bakvägarna till backstage/greenroom osv. Det var jätte fint, ser fram emot den faktist. Igentiligen skulle galan hållas på slottet, men jag tycker nationen var flashigare :) 

Imorgon blir det eskillstuna, yes.. men no för att jag är sjukling, men the show most go one! Tänkte inte gå in så mycket på dansjobben vi fått just nu, tar dom lite som dom kommer, men förutom galan så är det allt från musikvideor, stora finalmatcher, klubb till feta privatfester! Nice, men som sakt, mer om det när det kommer!

Nästa fredag har vi iallfall blivit bokade på La isla. Vi ska typ dansa reggeaton hahaha får se hur det går. Men vi vann ju SM platserna så det ska väll gå bra, även om vi inte dansar det i vanliga fall :)


Kommentarer
Postat av: E

Jag vet inte om du vet, men Bounce lägger av. Tråkigt. De som är Så bra.



Artikel: http://nyheter.se.msn.com/noje/article.aspx?cp-documentid=150381193

2009-10-22 @ 12:51:08
Postat av: shanne

snygg rasta!

2009-10-25 @ 10:28:01
URL: http://sdj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0