Drygt dilemma

Jag hatar dielmman! Dagens dilemma ligger till såhär:

Det arangeras en danstävling i Stokcholm ikväll, dancehall bland annat. Binta är i Stockholm nu och ska ställa upp. Jag är inte alls sugen på att tävla (har vetat om tävlingen ett tag), men jag hade tänkt att följa med och faktist för en gångs skull kolla på och njuta av att titta på tävligen, och självklart heja på Binta!

Men idag känner jag mig riktgit sliten, och vill ligga och dega framför tven hela kvällen plus att jag har mycket i mitt huvud, så jag borde försöka koppla av innan nästa mördarvecka kommer.

Tror ni inte att Binta ringer mig och säger att dom behöver fler deltagare till tävlingen? Men jag palla´nt åka hela vägen till Stockholm ikväll. Man vinner inte heller värsta mega grejerna, men det är alltid kul att ställa upp, äran är faktist det som är roligast att få. Känner verkligen inte för att åka, men det skulle ändå vara kul..

What to do? Även om jag åker dit kan jag ju heja - om jag inte själv hakar på. Hatar dilemman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0