Fight for your girl!

Min data har fått något ryck (tur att jag äger två bärbara) så jag ska lämna in den. Det har varit fel på den ett tag nu, och det mest psykande är att jag har alla mina grejer på just den datan! Filmer och bilder, jaa hela kittet! Därför kan jag inte lägga upp så mycket färskt nu, hade en del roliga klipp jag tänkte bjuda på - men det får vänta tills datan är opererad och fullt frisk igen!

Var ett tag sen ett dansklipp (eller andra klipp överhuvudtaget) kom upp, men nu vet ni varför.. Slänger in ett gammalt, gammalt klipp på en gammal träning från i vintras när vi bara drev lite granna och väntade på att danssalen skulle bli ledig. Aida, Binta och jag! Hahaha som ni ser är vi inte serriösa, och Mathilde smygfilmade händelsen! The vinner takes it all!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0