Fit for fight, Ghana - Eritrea!

Vilken jävla kväll jag hade igår! Efter att jag lämnat min bror på träningen, hämtat upp Jeremy på stationen, hämtat Hagge, åkte hem och gått in igenom dörren fick vi alla psykos!

Hagge fick värsta rycket, och började slåss, så jag slog tillbaka, sen blev det fight! Det var Ghana mot Eritrea (Jeremy är också från Ghana), och Ghana vann! Hahahahaha, Hagge nockade mig i fejjan och jag kanskade ner henne på golvet, och mosade henne! Pussy H! Hahaha, mina föräldrar trodde det var jordbävning eller så dom var berädda att fly om taket skulle braka ner med tankt på hur mycket det dunkade och dånade!!

Hahaha, sen fick vi flipp och dansade till Micheal Jacksons hit! Weeii, Hagge visade sina skills! Det var länge sen jag skrattade sådäääär, helt sjukt! Jeremy måste fan tro vi är störda i Uppsala - men han deltog fint han med!

För att "kyla ner oss" gick vi ner och kollade på en rysare - Haloween!! Hahahahahahaha, Hagge!!! Hon var liiivrädd och skrek och hoppade till hela tiden (till och med när det inte var "läskigt"). Mitt ben drabbades också, hon satt och klämde på det hela tiden, jag kunde känna hur läskigt hon tyckte det var beroende på hur hårt hon tryckte! Men hennes miner knäckte allt!

När jag ville sova, ville inte dom andra kolla klart på filmen haha pussy´s! Så vi alla gick upp till mitt rum för att decka, men förståss försökte Hagge skrämma upp oss andra, men hon blev livrädd själv, och la sig på mig! Shot jobbig tjej, hahaha!!

Jeremy ligger kvar hemma och sover, själv sitter man på en tråkig lektion och fryser! Gotta go, peace!

Ps. Sofia Sörling säger hej!

Kommentarer
Postat av: Jeremy

hahaha så tuuunga vi är!

haha daaamn de va skönt att ova kvar i din mjuka säng när ni gick upp till skolan (;


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0