Flygandemattan från IKEA

Weeii, en sväng på ikea med mor!! Älskar ikea, vill ha allt! Dock tycker jag att nästan alla ikeas prylar ser lika dant ut, men är man student är det helt okey att storhandla på ikea :D Visst ska man handla på ikea om man är vuxen med familj också, såläänge det inte ser ut som varuhuset själv, det är ju lite o-stilit kan man ju tycka - så blanda med annat med :)

Efter ett par timmars vandring och pekande och drömmande så köpte jag en matta! Det var verkligen inte det jag kom för att köpa, skulle köpt massa småsaker som hyllor, tavlor, korgar (till hyllan) och lite sånt!

Det blev as bra, nu ser mitt rum lite mindre ut :) Golvytan var så stor, men nu ser det mycket bättre och hemtrevligare ut :) Här är en tjusig bild på mattan, dock ser allt mysigare ut på kvällen, men är inte hemma ikväll så dagsljuset får duga!


Kommentarer
Postat av: mathilde Lee

ÄNTLIGEEEEEEEEN STÄDAT FÖRFAAN :D

2009-10-27 @ 16:05:59
URL: http://mathiilde.blogg.se/
Postat av: Hareg

haha jaa mathii ska vi inviga? hahah

2009-10-27 @ 18:13:46
URL: http://hareg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0