Fredagslängtan

Astmagrejern gick nästan som planerat.. fick min utskällning, fick springa i trappor (för att kolla andningen efter ansträngning), osv. Men denna gång behövde jag inte boka ny tid för att visa förbättring. Eftersom jag fyllt 18 så var det tydligen dags att byta läkare, im not i child anymore :)

Har haft samma doktor sen jag var 6 år! Det sista han sa var: Lycka till med dansen, kom ihåg när du blir känd att det var jag som hjälpte dej med andningen under alla dessa år! Hahaha!

Yes, nu har jag bara ett prov kvar innan lovet! Matte, det västa av alla, haha knas! Har gjort ett prov för en haltimme sedan och ett prov igår, one more to goo!!

Efter provet på fredag drar jag och Binta till eskillstuna för att sätta ihop en tävlingskoreografi till Hiphop/Street tävlingarna som drar igång snart. Vi vann ju SM 2007 tillsammans i par (i våran ålderskategori eller vad det heter), och jag vann även i Singel. Vi har inte tävlat så mycket sen dess, vi vann en tävling strax där på så nu ligger vi i Silverklasserna. Det är SM 2009 strax, så vi måste börja sätta igång faan haha!!

Ska bli skit kul att träffa Pierre igen (han som äger skolan som vi tävlar för). Grym dansare där. Aja more about that on friday!



När vi vann SM i hiphop/street 2007 i par :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0